Saknar min sötnos.. Bilden är gammal men ä...

dsc02317 (MMS)

Saknar min sötnos.. Bilden är gammal men ändå söt :) Han har inte rött hår längre. Även om jag träffar honom varje dag och får en puss varje dag så saknar jag honom när han inte är hos mig och bara några min efter att han har åkt eller jag har gått hem.. Kärlek är konstig och underlig men just nu underbar! :) Melven Ingvar Lindwall, du är bara min<3 Nu till något annat.. Imorgon eller idag, beror på hur man ser det, börjar jag skolan. Jag ser inte fram emot det det minsta! Vill ha längre lov. Varför börja på en torsdag när vi kan börja på måndag nästa vecka? Knepigt.. Nu ska jag ställa alarm och sova, sov så gott! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår inte heller varför skolan alltid börjar mitt i veckan, aldrig på en måndag? haha!

2010-08-19 @ 12:30:07
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0