God frukost eller vad? ;) Baguette, proviv...

resize_p1232_15- (MMS)

God frukost eller vad? ;) Baguette, proviva och goda frukter :) Mums! Det blev kvar massa ifrån konfirmationsmiddagen igår så äter upp lite av det ;) Snart ska vi till kyrkan igen för att brorsan ska bli klar med allt och idag är det nattvard vilket kommer ta typ 2 timmar.. Tur att jag har min kamera med sig så man kan leka med den! :) Nej nu ska jag äta upp och sen fixa mig med det sista :) Puss! Ska även skriva om kvällen igår när jag kommer hem, den var perfekt!


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Den frukosten ser inte ut att gå av för hackor! :)



Ha en härlig dag!

2010-08-15 @ 14:02:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Caroline

svar: sorry för sent svar men har varit bortrest! :)



har sett videon nu, den var bra :D Haha jo, vill tillbaka dit till mallorca ^^

2010-08-15 @ 21:50:07
URL: http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0