Födelsedagsbarnet Filip Andersson!

Som jag sa i mitt videoinlägg i inlägget nedanför så skulle jag ju ladda upp en video på när födelsedagsbarnet Filip öppnar sitt paket men det går då inte, nej nej!! ÅÅÅH! Det ska alltid krångla! Videofy.me är drygt som faan, har suttit i 30 min och den står på 15% klar och youtube fungerar inte... Kul... Men jag kom precis på en grej som jag hoppas fungerar, om man provar ladda upp i en annan webbläsare, det borde väl fungera.. Right? :D BRB!

DET FUNGERADE!!!!
Ni får ursäkta mitt damp med mitt HA HA & i slutet när jag säger vafaaan..

Här är 2 bilder, han hatar att vara med på kort men jag fick iaf ta ett! :D




Visst är det fint? :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

GRATTIS FILIP! :D

2010-08-27 @ 14:53:43
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0