Värsta natten*

God morgon gott folk!
Min natt har varit helt hemsk. Det har kliat och jag har fått allmänt cepe på det.! Kunde inte somna igår kväll så satt och kollade på TV, sen lyckades jag somna från 3-5 sen gick jag upp och somnade 5:15-6:10 och sen har jag hållt på så men det var värst då när jag vaknade där runt 6. Ville slita av mina armar så de slutade klia. Ja sprang till badrummet och spolade miina armar i iskallt vatten och sen tog jag på kroppspuder, det är seriöst min bästa kompis just nu, inget annat hjälper och de hjälper ytterst lite men et hjälper iaf något! Märkte även i natt att det är spritt ut sig på kroppen.. Greaaat!


Nu ska jag först checka runt lite på datorn och efter de ska jag välja ut vilka kläder jag ska ha på mig idag för ska ju ia med Ida! :) Ska även röja upp lite på mitt rum och senare sminka mig och lite så!

Har ni sovit gott? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Isabelle Photo

Tack du! :)

2010-04-07 @ 11:45:35
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0