SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN KOMMER HÄR!!

varför började du blogga?:)
Jag började blogga för att jag tyckte det lät som en rolig grej att hålla på med! :)

vad ska du göra i sommar?
Hum.. Jag ska nog bara ta det lugnt, vara mycket med kompisar och fota och grilla och ja.. Ta var dag som den kommer helt enkelt! :)

favoritglass?
Magnum mandel eller Twister<3

färg på din tandborste?
Den på övervåningen är gul & vit och den där nere har jag för mig är blå :P

Okej, hm. Vilka länder har du varit i?
Tyskland, Danmark, Sverige (hahah), Norge, Turkiet, Grekland, Österrike hum.. kanske har glömt något land men jag tror att det var alla! :)

Vart får du din blogginspiration ifrån?
Jag bloggar om sånt jag tycker om så jag antar att inspirationen kommer ifrån mitt rum, mig själv och folk runt omkring! :)

Vad är det för roligt med att få frågor från personer som egentligen aldrig spanat in din blogg förut, som du skriver till å frågar om man kan fråga dig något? Som med mig tillexempel, ta det här inte fel nu men jag är bara nyfiken...
Jag hade inget att göra idag på dagen så tänkte att jag kunde anordna en frågestund och så kan de vara kul när man talar om för bloggare som inte brukar vara inne på min blogg att man har en och frågestund för jag tycker om att svara på frågor och när man frågar folk som inte känner än eller så så brukar man få lite roliga och knasiga frågor vilket är kul. Hoppas de var ett bra svar! :)

Har du någon favoritfärg?
Jag har en hel del favoritfärger men de färger som är bäst är nog röd, mintgrön, bebisrosa och bebisblå!


Favoritmärke?
Antar att du menar på kläder, annars får du säga till! :) Jag har inget speciellt klädesmärke, köper de jag tycker är snyggt och det blir väl oftast på Gina Tricot..

Hur gammal är du?
Jag är 17 :)

Varför/när börja du blogga? :D
Varför finns det redan svar på lite längre upp men jag började blogga när jag var runt 13 har jag för mig! :)

Vilka är dina tre största musikidoler?
Oj.. Jag har verkligen ingen aning hahah! Men jag måste ju välja några så det får bli.. Kelly Clarkson, Jay Sean och Yohanna tycker jag sjunger bra med! :)

Varför start du en blogg ?
För jag tyckte det såg roligt ut! :)

vad är det roligaste som hänt dig detta året ?
Hum.. Det är nog att jag har träffat så mycket nytt folk :)

vad är det bästa med att ha en blogg tycker du ?:D
Det är alla snälla kommentarer som man får från olika läsare och sen tycker jag även att det är skönt att kunna skriva av sig oavsett vilket humör man är på! :)

hur många unika läsare har du om dagen?
Oj.. Det är verkligen olika från dag till dag men jag antar att de är runt 30-50 :)

Hur sminkar du dig?
Jag har en ganska enkel sminkning, jag använder mig bara av mascara och foundation :)

Hur lång tid tar det att fixa dig en vanlig skoldag?
Jag gör det nog på 15-20 minuter! :)

Vad skulle du inte klara dig utan?
Mina vänner!

Bästa minne?
Mitt bästa minne.. åh jag har ju så många.. Men jag tror jag väljer när jag och min bästa kompis åkte upp till sjön och hade en mysig picknick. Men det finns många minnen som delar första platsen.

Favoritplagg?
Tights, linne och en förstor-munktröja!

Töntigaste du vet?
Jag är väl ganska så töntig av mig så hum.. men om jag tar någonting som jag tycker är rätt töntigt i skolan är när man går förbi en grupp med människor och så är de en av dem som säger, ”kolla vad  jag har ;)” och så säger den andra ”WOOOOW!! Har du skaffa MSN i mobilen??????” De tycker jag är lite töntigt för de är liksom ingen nyhet att man kan ha de :P

Vad vill dy ha nu?
En stor och varm och härlig kram från en viss person som kanske kommer och ger mig de snart! :)

Vilken är din favorit färg?
Redan svarat på! :)

Har du nån speciell blogg du gillar?
Jag brukar läsa väldigt många bloggar men någon speciell är nog www.Bunnys.se :)

Har du bra självförtroende?
Ja, jag har grymt bra självförtroende! :D (seriöst!)


Vad fick dig att börja blogga?
Redan svarat på!

Favorit musik?
Jag gillar all musik förutom metal och screamo

Vad är det bästa du vet?
Att ha riktigt riktigt roligt med folk man tycker om! :)

Vem är din favoritartist/band? :)
State of Drama, har svarat på denna frågan innan man kan ju lika gärna lägga till mitt absolutbästa band ;)

vilka bloggar brukar du läsa ?=)
Oj, jag läser runt 20 per dag men några av dem är Idas, Bunny, Kissie, Zandra, Foki, Katrins.. Ja där har du några av alla! :)

Har du någon pojkvän :)?
Nope, singel! :)

vad är det pinsammaste du någonsin har gjort?
Det var nog när jag var ute och gick med en kille och så snubblade jag till på en rot som var på marken för vi gick i skogen och så när jag snubblar lägger jag världens brakare, trodde allvarligt att jag skulle avlida! xD

Hur gammal är du?
17

vad går du för utbildning?
Entreprenörsprogrammet! :)

Största intressen

Va med kompisar
SHOPPA!!
Fota

vad fick dig att börja blogga? :)
Redan skrivit! :)

om du vann flera miljoner kronor, vad hade du gjort då?? :)
Jag hade shoppat sönder som en gaaaaalning och sen hade jag gett bort pengar till forskning och get min familj och sen hade jag sparat till framtiden! :)

Intressen?
Redan svarat på

favortitfärg?
Redan svarat på

Använder du bloglovin? :)
Japp, bara att lägga till mig om du känner för de och om du har de så kan ja lägga till dig! :)

hur gammal är du? :) vad gör du oå fritiden ?
17 och på min fritid är jag mest med kompisar :)

Har du några favoritserier på TV? Typ som Gilmore Girls, House eller Desperate Housewives?
Jag bara ÄLSKAR Desperate Housewifes och sen är Scrubs & 2 and a half men bra! :)

Utövar du någon sport?
Nope! Tycker inte de är roligt

När är du som lyckligast?
När jag är med de bästa!<3

när började du blogga:)?
Redan svarat på! :)

ditt pinsammaste minne? ;)
Redan svarat på! ;)

är du intresserad av fota ?
Ja, jag älskar det!!

vad insperaras du av ?
Jadu.. jag vet inte riktigt.. Menar du med att fota eller bloggen förresten? För om bloggen har jag redan svarat på och om du menar att fota så fotar jag på de jag tycker är fint och jag är rätt fantasifull av mig så jag kommer alltid på lite knäppa idéer! :)

mode ? är det din gräj med att följa stilen eller kör du det du tycker bäst om själv ?
Jag kör den stilen jag själv tycker om, ibland följer jag väl modet för att jag tycker de är snyggt men jag tar ofta kläder jag gillar! :)

var ser du dig själv om 10 år?
Hum.. Gift och bor med man och barn och har ett jobb som passar mig perfekt! :)

Vad var det som fick dig att börja blogg? Hur länge har du bloggat? :)
Redan svarat på båda frågorna! :)

allt bra med dig! ?
Allt är bara bra! ;)

Vad tycker du är viktig att tänka på när man bloggar? & villken är din favorit blogg?:D
Favoritbloggen har jag redan svarat på. De jag tycker är viktigt att tänka på när man bloggar är att blogga om något man själv tycker om att skriva om. Man har ju en blogg som man själv ska trivas med, man gör ju inte en blogg om mode om man inte är det minsta intresserad av det. Skriv om de du själv gillar och vill skriva om och lotsas inte vara någon annan i bloggen, var dig själv! :)

Skulle du helst vilja bli biten själv av en zombie, eller se din älskade bli biten? (och därmed bli en zombie själv)
Hahah shit vilken fråga :P Men jag antar att jag skulle skulle bli biten och låta min älskling leva :)

Vilken kamera använder du?
Nikon D3000 :)

När köpte/fick du den kameran?
Fick den i julklapp av mamma & pappa! :)

Rekommenderar du din kamera?
Ja jag tycker att det är en bra nybörjarkamera, den är enkel att förstå sig på! :)

Varför började du blogga ?
Svar finns ovan

Favorit färg ?
Svar finns längre upp

Favorit klädbutik ?
Gina Tricot, HM och White/ Vero Moda

skräpmat,restaurang eller "hemmamat" ?
Restaurang eller hemmamat! :)

Var redigerar du dina bilder ? eller om du gör det.
Jag brukar inte redigera mina bilder men om jag gör de så gör jag de på en hemsida som heter Picnik.com :)

Mina frågor:
*1*Chips eller Godis?
Det får nog bli godis!

*2*Ditt roligaste sommarminne?
Alla grillkvällar när jag och mina kompisar tog moppen upp till sjön

*3*Har du någon pojkvän?
Nope!

4 Berätta det pinsamaste du gjort?
Redan gjort! :)

Din favoritfilm? :)
Orphan eller Never back down! :)

När och varför började du blogga? =)
Redan svarat på! :)

Har du designat din blogg själv?
Japp! :)

Har du syskon ?
Aaa, en lillebror! :)

Vart går din drömresa?
Fiji! :)

Vad gillar du mest med att blogga?
Redan svarat på! :)

Hur lång är du?
166 cm :)

om du fick välja att va en superhjälte , vem hade du varit då ? ;)
Stålmannen ;)

Eftersom jag aldrig läst din blogg, vad skriver du mest i den?
Hur min vardag ser ut och ja.. Jag lägger upp bilder och allt möjligt! :)

Har bloggen ändrat dig som person?
Nej de tror jag inte! :)

Vem är dina närmaste vänner?
Lidbom tror jag allt! :)

Hur många kusiner har du?
9 :)

Är det du som har gjort bloggdesignen själv? (Den är jättesnygg)!
Ja de är jag som har gjort den! Blir aldrig nöjd när andra gör mina! :)

vad är ditt besöksrekord?
Just nu ligger de på 172 men dagen är inte slut än så jag vet inte :P

Vart bor du?
I mark

min fråga är vilken din favoritfärg är:D
Redan svarat på :P

vilken blogg ger dig mest inspiration?
Tar ingen inspiration från någon blogg :)

Har du några förebilder?
Nope… Tror faktiskt inte de

Varför bloggar du?
För jag tycker de är kul! :)

Vilka bloggar läser du?
Redan svarat på

Vad är dina främsta intressen?
Redan svarat på

och vad för slags blogg driver du? alltså är det en modeblogg, designblogg, fotoblogg?:)
Hum.. svår fråga :P
Antar att de är en vanlig alldaglig blogg som handlar om de mesta! :)

Hur gammal är du ?
17

Vilken kamera har du ?
Nikon D3000

Om du fick rädda en av dessa personer från döden vilken skulle du rädda?
1) En mamma med 4 barn
2) Kungen
3) En läkare som kunde bota Aids
4) Dig själv
Oj vad svårt.. Jag funderar mellan 3an och 1an.. Men han läkaren kan ju dela med sig av sina kunskaper till andra forskare medans mamma förlorar ju allt.. Jag hade valt att rädda mamman med barnen för om jag dör så har jag gjort något bra för andra och jag lär ju vara ihågkommen även om jag inte lever längre! :)

Vad gör du på fritiden?
Redan svarat på!

Skulle du vilja tjäna pengar på din blogg?
Ja de hade vart kul men de är inget jag strävar efter! :)

Favoritsmink?
Mascara och foundation
Favoritkläder & affär?
Redan svarat på!

Favoritmusik?
Redan svarat på!


Vad  vill du ha ut av din blogg ?
Jadu.. Att jag skriver en blogg som jag kan läsa i framtiden och att jag skriver så att andra finner nöje i att läsa den!:)

har du något emot homosexuella ?
Nej de har jag inte! :)

vad är det roligast med blogg?
Att jag får skriva av mig och berätta om vad jag vill, att i min blogg gäller mina regler! ;)

vad tkr du mest/minst om med dig själv?
De jag gillar minst är min lår, hatar dom! Sen är mage sådär men annars älskar ja allt annat med mig! :D

hur lång är du/vad väger du?
Jag är 166 och väger 58 har jag för mig..

oskuld?
Nope..!

Vad är det sorgligaste du varit med om?
När min katt & farmor gick bort..

vad känner du för din blogg?
Att den är min och att de som finns i den är minnen!

vart går gränsen för en för personlig blogg?
När man skriver ut hela sitt liv på bloggen

hur ser du på världen?
Den kunde vart bättre!

hur ska en bästavän vara?
Omtänksam, förstående, gör så att man alltid har kul ihop, finns alltid där för än och pålitlig.

hur långt går du med din kille?
Jag har ingen kille?

Hur gör man så att man bara får själva ljudfilen och inte videon med i bloggen??
Om man använder Google Chrome eller FireFox så går de inte, men när man använder Internet Explorer så kan man justera genom att bara dra ner rutan tills du bara ser själva ljudfilen utan videon! :) Man måste kolla hela tiden genom att spara och gå in på bloggen hur lång det är kvar tills videon är borta, förstår du? Annars så säg till! :)

Vad har du för data?
Jag har en Toshiba bärbar! :)

Vilka djur tycker du om?
Katter är underbarar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0