Svar på din kommentar



Fick en kommentar ifrån någon Josefine, vet inte om det är den Josefin jag tänker på eller om det är någon annan men det gör inte så mycket vem det är utan jag tänkte svara på hennes fråga.. De som jag skriver med kursiv text är tankar jag har i mitt huvudet.. Jag har varit med om rätt mycket och det är saker som folk inte vet och saker som folk vet och lite sånt men när jag skriver med kursivtext så är det tankar som jag samlar ihop och skriver. Ibland är det till en enstaka person men ibland blir det att jag skriver om flera.. Jag har varit med om rätt mycket som är samma så då är de enkelt att dra ihop 2 historier till en enda.. Förstår om det kan bli lite komplicerat men nåågon ny har jag dock inte så jag antar väl att de är mina ex! :)

Hoppas du och alla ni andra fick ett bra svar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0