Svar från frågestunden!

Här kommer nu svaren ifrån frågestunden! Jag har tagit bort frågor som har varit likdana så att det inte blir tjatigt med samma fråga om och om igen!


Hur bra tycker du att du är på att köra bil på en skala 1-10?
Hahah, jadu.. 6 kanske, lite bättre än medel ;)

 

hur bortskämd tkr du att du är på en skala från 1-10 ?
Jadu, själv tycker jag inte att jag är bortskämd medans vissa säger att jag är det så det får bli 5. Medel.

 

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Har aldrig läst den men kollade nyss in och läste lite och skummade igenom den och den verkar helt okej!

 

vad är det bästa du vet att göra när du har en hel ledig dag att spendera hur du vill ?
Oj.. Det beror helt på, men om jag har massa pengar just den dagen så skulle jag lätt åka och shoppa med en kompis men om det är sommar och jag inte har så mycket pengar just då så skulle jag dra med en kompis ut och bada & sola och om de är vinter så va med en kompis och bara ta det lugnt och prata och ja.. Ha det mysigt! :) Om jag skulle omformulera de så skulle de nog låta såhär, jag vill hitta på något som jag själv tycker är roligt med någon jag tycker om!

 

Hur länge brukar du vänta med att ha sex med en kille som du har blivit tillsammans med?
Tills jag känner att jag är redo och vill ha det, och tills killen känner det samma

 

har du några syskon? :-)
Japp, en lillebror som är 15 i Juni

 

hur mycket gillar du att blogga på en skala 1-10? :)
Det går helt upp och ner varje dag men när jag är på humör så är det nog en 8 jag får sätta här

 

hur är det mellan dig och Joakim nu för tiden egentligen?
Det är super, förstår inte riktigt varför alla tror att vi inte är vänner längre men iaf för er som har fått den uppfattningen så är allt bara bra! :)



Vilket land vill du resa helst till?
Grekland, jag bara älskar det landet!

 

vad är det roligaste med att blogga?
När man har något kul att visa eller berätta och när folk kommenterar. Det är även kul när man ser att man har haft besöksrekord!

 

Är du i ett förhållande?
Nope, är singel sen januari! :)



Har du någon favoritfilm?
Ja, Crossroad och Never back down

 

Har du någon fobi?
OHJA! Jag har en brutalfobi för grodor.. När jag ser en får jag panik, skriker tills rösten försvinner, får tårar i ögonen och mina ben börjar springa och jag kan verkligen springa hur långt som helst just då, bara jag kommer där ifrån. Det är nog det enda jag är rädd för. Grodor är slemmiga, äckliga, vidriga, fula och nej fy… Om man verkligen vill ge mig en hjärtattack ska man lägga en groda på mitt täcke och väcka mig, jag lovar att jag dör direkt!

 

vad är ditt drömjobb?
Om jag ska vara ärlig, vilket jag så klart är, så har jag ingen aning… Det är skitjobbigt att inte veta… Måste se till att hitta något!

 

Vad skulle du göra om du vann 500 000 kr?
Jag skulle först shoppa massor och sen skulle jag beställa en resa och ta med dom bästa på den!

 

Drömresemål? :)
En jordenrunt resa med någon jag tycker om! :)


vad står din blogg för? alltså vilket ämne kör du på i din blogg? vad skriver du om?
Jag har en ganska så alldaglig blogg. Jag skriver om mitt liv i allmänheten och visar rätt mycket bilder som jag tar själv!

 

varför bloggar du?
För jag finner nöje i det

 

vad hade du gjort om du va rik som ett troll?
Shoppat, satt in pengar på mitt sparkonto, köpt mig en Supra och styleat om den så den blir snygg som f**n och sedan köpt mig en lägenhet och inrett den så jag slipper oroa mig om det senare!

 

Hur kommer det sig att du började blogga ? :D
Jag tyckte att det lär som en kul grej! :)

 

Vilka bloggar läser du?
Jag läser väldigt många bloggar men några är Kissie, Paow, bexury, Bunny, Zandra och Hugo


Favoritfärg?
Rosa, röd, grön, blå



Hur länge har du bloggat?
Sen jag var 12 fast på olika bloggar



Skriv 3 grejer du gillar om dej sj :)
Mitt utseende, mina bröst och min personlighet

 

vilken bh storlek har du? använder du push up? ;)
85 B och jag har push up någon gång ibland, men oftast inte

 

Hur länge har du haft denna bloggen? om du har haft tidigare så hur många?
Denna bloggen har jag haft sen i mars. Oj.. Jadu.. Måste ta och räkna lite hahha… 10, detta är min 11:e hahaha!



Vad heter typsnittet som du har i menyn där det står senaste inläggen, kategorier mm.? Har inte tänkt att härma och ha på min blogg utan för andra syften, tycker mest den var fin.
Det är lugnt, det heter Scriptina och det måste man ladda ner för det finns inte i datorn från början

 

vilka är dina favorit-teveprogram? :)
Cougar Town, Desperate Housewifes, Andra Avenyn och Vampire diaries

 

hur många läsare har du?
Det varierar väldigt från dag till dag men det är oftast runt 30-60st per dag



hur många förhållanden har du haft?
Jag har haft 4st som jag räknar som seriösa

 

Hur gammal är du?
17

 

Fritidsintresse?
Fotografera och bara ha kul med kompisar

 

Hur vill du att din framtid ska se ut?
Oj.. Jag vill ha ett bra jobb, man och 2 barn och bo nära Lidbom och så skulle det vara kul om vi hade barn ganska nära varandra! :)

 

Hur många gånger har du haft sex och med hur många? ;)
Jag brukar inte hålla räkningen på hur många gånger jag har haft det men jag har haft det med 3st

 

Vem är din favorit artist?
Britney Speart

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

jadå allt är bra med mig, själv med? :)

förlåt för sent svar men har inte haft så mkt tid, hm en middag för 3? jag älskar panerad schnitzel med pommes så det kanske ^^



kul att läsa svaren!

2010-04-25 @ 17:50:11
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

sv: oki då tycker jag med att läsare bör kommentera mer för det är inte roligt att blogga utan att få kommentarer fast det är roligt att blogga, man vill ju med såklart ha svar på sina frågor och ha synpunkter. Då ska jag läsa dina svar.

2010-04-25 @ 17:57:55
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: moa

sv: tack för svaret ;)

o tack för dina frågor :D

2010-04-25 @ 17:59:20
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

sv: Tack, man vill ju med visa att man är missnöjd med något och då gör jag på de här viset, jag har heller inte läst eller kommenterat någon blogg som jag följer via bloglovin nu på ett bra tag så jag har säkert över 100 olästa inlägg där nu.

2010-04-25 @ 18:09:44
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Paulin

det var roligt att läsa svaren! framförallt svaret på min fråga, hihi :)

2010-04-25 @ 18:41:32
URL: http://puussgurkan.blogg.se/
Postat av: FillePille!

Ofta du har 85 B.... alex jag tror.... NEJ det finns ingen möjlighet att du har det!!! :P

2010-04-27 @ 10:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0