Sorry*

Hej alla underbaraläsare!

Förlåt för en sån dålig uppdatering, förlåtförlåtförlåt! Var ju i gbg igår och då bloggades inget och sen sov jag över hos virrepirre, jättetrevligt! ♥ Nu ska jag ner och ta mig en dusch, har kollat datorn lite granna (hihih) och sen ska ja städa upp mitt rum. Ska även käka någonting, är dock inte hungrig men måste och sen ska jag dra hem till Olivia på tjejkväll, ska dra med kameran tror jag, var ett tag sen jag hade med den och visade kort ifrån en kväll så det kör vi på, bra va? ;) Ska även ladda upp bilder från igår, virre måste bara skicka först. Aja, skriver kanske mer senare, har ingen blogglust men kände att jag ville lägga upp iaf ett inlägg där jag förklarade min bloggtork, schysst va? ;)

Vill ni ha en dagens låt kanske? De kan jag vara snäll och slänga in, kommer i nästa inlägg! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0