Söndagen är nu uppbokad!

Ja som rubriken lyder så fick lördagen bli en trist söndag och så blir min söndag som en lite rolig lördag! Kan vara gött och byta dagar lite ibland, right? ;) Iaf så har min underbara kompis kommit hem nu, har inte träffat henne på 9 dagar, så imorgon eller rättare sagt senare idag får jag se och krama om henne! Åååh vad jag längtar!!!♥ Har saknat henne massor. Så imorgon ska jag vara uppe SENAST 11 annars skulle hon ringa mig halv tolv och ge mig en utskällning hihih (A) Så morgondagen kommer vara bokad och så måste jag plugga lite med (triiiist!!!) för de behövs antar jag...

Här kommer lite bilder på mig och min underbara bästis!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0