Min bror gav mig nyss en hjärtattack!

Som rubriken lyder, jag kom upp ifrån köket, går i hallen mot mitt rum och helt plötsligt hoppas han fram framför mig och jag gick ju i min egna lilla värld så jag fick panik när han hoppade fram där! Fattar ni nu vad som har gjort att jag är rädd för mörker? Tror att någon okänd ska hoppa fram på det viset och då säger h*n inte BU utan, hej nu ska du dö! Ne usch, ska gå hem själv senare ikväll och.. nee jag kommer inte fixa det! Kommer be mamma eller pappa hämta, om dom vägrar ska jag tvinga någon annan som bor i närheten av mig.. Kommer dö annars för mamma tyckte inte jag skulle sova över, lite synd dock.. "/ Men vet ni? Nu bidde jag smart, jag kan ju ta min moppe! 10 poäng till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0