Måste hämta in moppen med..*

Jag har sån hemsk mensvärk så det finns inte.. Sitter framför datorn med en kudde framför mig och bara kramar om den så hårt det går, inte okej!!
Eftersom jag ändå inte kan göra någonting just nu så tänkte jag skriva ner lite tankar som jag har just nu och efter det ska jag tvinga mig ut och ställa in moppen.. usscha.. Ni som inte vill läsa behöver inte!
Du finns med i mina tankar, finns inte någon du inte är med i.. Jag tänker på hur det skulle vara med dig, hur det skulle vara utan dig, hur det skulle va att göra ditten och datten med dig, hur det skulle va att inte få se dig mer och ja.. Diverse om och men.. Men något jag inte kan släppa är TANKEN! Tanken på att du antagligen bara har en sak i tanken med mig och den tanken gillas inte starkt! Jag vill ha dig som du var innan, den du allt var i min närhet, den du visade och den jag visste om.. Inte den som du är nu, jag vet att du antagligen är den samma, men på ett annat vis har du förändrats.. Jag tänker ofta på en och samma sak, att du gör samma med mig som vilken annan tjej som helst, att jag inte betyder något för dig... Du får mig att vilja springa till din dörr, tala om hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag vill ha fel, hur mycket jag hoppas på min dröm men det lär inte ske..*

Kommentarer
Postat av: josefine

Vem är det du skriver om i din kursivade text? jag blir förvirrad ;o

Är det nått ex eller har du någon ny på G ? ;)

2010-04-13 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0