JÄVLA MYGG ELLER VAD DET ÄR, LÄGG AV!!

SERIÖST!!!!! JAG HAR 7 ELLER 8 MYGGBETT OCH DOM ÄR INTE SMÅ, UTAN BIGMAMA!!!!! KLIAR SOM FAAN OCH NU BARA FÖR DET SKA JAG BERÄTTA VART ALLA ÄR.!

* Vänstra underarmen
* Mitt på magen
* Vid slutet av magen
* på vänster ankeln
* På vänster benet, 2 typ bredvid varandra
* På höger smalben
* Och det sista hittade jag på min vänstra skinka, seriöst? Hur faan har de kommit dit????????

DOM HAR NÅGOT EMOT MIN VÄNSTERSIDA, VARFÖR?? 1 MYGGBETT TILL OCH JAG ISOLERAR MIG SJÄLV I NÅGON PLASTBURK MED MASSA SMÅHÅL, SÅ SMÅ ATT MYGGHELVETENA INTE KOMMER IGENOM OCH SÅ SKA JAG HA ETT HÅL MED ETT VAPEN IGENOM VÄGGEN SÅ JAG KAN SKJUTA ALLA MYGG JAG SER, MOHAHAHAHA!!

Nu ska jag kolla film och klia mig för spriten funkar inte, den är till för insektsbett men åååh! Ne, nu ska ajg inte vara arg mer, hejdå! :D

Såhär ser mina framtida planer ut, jag ska utrota myggorna!!!


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack.

Allt bra med dej idag?



Kram Savefors♥

2010-04-17 @ 10:05:22
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0