Jag känner mig som en ny person!

Skrev ju att jag var ute och gick innan, jag ljög. Jag var ute och SPRANG! Helt otroligt, jag, springa.. ojojoj! Det händer inte alls ofta men idag kändes det som en bra dag, vilket det var. Har rört på mig riktigt mycket så nu kan jag lika gärna passa på att göra sit-ups med så är min träning slutför, duktigt va? ;)

Ska börja träna på gym med för jag ska fixa så jag får snyggare lår/ben och mage, har fått ett kort av Filip där jag kan träna gratis hur mycket jag vill i 2 veckor, ska börja utnyttja det på måndag nästa vecka och veckan där efter, kommer ju inte bara träna måndagar utan flera gånger i veckan, jag ska bli snygg till beachen 2010!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0