Mina utslag beror på Vårgårdaris :'(

Sitter i min säng och mår inte som jag förtjänar! Jag förtjänar att må som en drottning men istället mår jag skit.. Kroppen kliar men som tur är så kliar bara underarmarna och ansiktet, tur och tur men ja... Jag är glad att inte allt kliar just nu för de är jobbigt som tusan.! Sen håller min mage på att kollapsa, hade ingen trevlig stund innan om man säger så..

Nog snackat om hur illa min kropp behandlar mig, imorgon tänker jag må bäst för då blir det en fika med Ida! Vi ska ha grymt kul och verkligen prata om det mesta hahah! :D Ska ta 14:38 tåget in, iaf tror ja de gick då.. Nu måste jag kolla de hahah! Japp jag hade superrätt! *high five with myself!* Jag vill gå och lägga mig men känner att de inte går.. Kan ju städa mitt rum (ja jag städat alltid när jag har tråkigt!) men de tar ju inte mer än 10-20 minuter.. Hum..  Jag kan göra sit-ups också så blir jag trött förhoppningsvis, skippade ju att göra dom i söndags och igår så det får bli prima! Sen kan jag ju alltid se till så jag vet vilka kläder jag ska ha imorgon och lite så så slipper jag få panik imorgon och sedan få kuta ner till tåget som en stuts hahah, snygg jämförelse va? ;)

+

=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0