I miss you*

Ska jag kanske tacka för mig?
Ja de låter som en bra idé. Nu ska jag ner och tvätta bort mitt smink, sen ska jag använda spriten jag fick av pappa, har ju hjälpt under dagen så får ju hoppas de hjälper nu under natten med, behöver verkligen sova för förra natten blev det inte mycket sömn. Måste ställa väckarklockan på 8:30 fyf****n rättare sagt, men men, det är väl bra att komma upp i tid för på måndag börjar ju verkligheten igen.. Ni andra får sova så gott och så lär jag säkert mobilblogga underdagen, antagligen blir det väl när vi sitter och fikar, jag kommer bli pank imorgon bara av att ta en fika.. Måste måste MÅSTE tigga pengar av pappa.. Får hoppas han har sin snälla-pappa-dag imorgon, håll tummarna för mig nu, ska försöka muta till mig en 100-ing, skriver om jag lyckas! :D
Nu blev det ett långt inlägg borde nog avsluta detta vilket jag gör med 2 bilder!


Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson

sv: tack!

allt bra med dig sötnos? <3

2010-04-08 @ 09:40:55
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0