I didn't think it would end up like this..

God morgon alla läsare, vaknade för någon timma sedan..

Idag kommer jag inte sitta vid datorn för jag ska ha en datafri dag! Ska först nu kliva ur sängen och klä på mig kläder och slänga i mig lite frukost. Sen ska jag övningsköra med pappa, ska åka till Skene så alla som är på vägarna, åk hem igen hahah! Ne så dålig är jag inte, jag är bäst! ;) Sen måste jag tvätta bilen där med.. Inte lika kul dock men men! Sen när jag kommer hem igen så ska jag vika ihop mina kläder och sen får vi se om Joakim är frisk nog så att han kommer hit och gör mig sällskap, hoppas! :) Måste även plugga, ska skriva ihop en sammanfattning i svenskan om kultur (trååååååk!)

Där har ni min dag och jag kommer logga in vid 17 kanske för då ska jag svara på era frågor som jag har fått i frågestunden, fråga gärna mer om ni vill, kan ju aldrig bli för många! ;) Klicka på bilden så kommer ni till inlägget där ni kan se vad andra skrivit och där ni kan slänga in mer! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0