Good morning sunshines!

Sådär, då har man gjort sitt matteprov, kändes bra och när de gör de så brukar det inte ha gått bra, fattar inte varför man får den känslan för då? Aja, denna gången  kanske det är annorlunda, vem vet? ;) Man kan ju iaf alltid hoppas! Idag ska jag och min lilla grupp skriva klart vårat arbete och sen ska jag även skriva klart 2 andra uppsattser som ska in på måndag och vecka 18, när de är de? Vilken vecka är de nu.. 16 va? Aja, det går ju att leta upp rätt fort så gör det sen!

Ikväll blir det grillning med tjejerna men först hem och städa för jag behöver en ny fondation och jag bad mamma så fint att köpa en och då måste jag städa 2 veckor i rad, men det är det värt. Den jag köper kostar drygt 150:- så om jag slipper betala de så är jag nöjd för mitt städ"straff" ;) Vill ni se hur min helg kommer se ut? ;)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får med dig en kompis så du kan börja träna :)

2010-04-23 @ 11:49:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0