Förlåt för usel uppdatering..

men jag har haft en toppendag som vart fylld med det mesta! Vill ni höra? Skit samma, de får ni ändå! ;)

Först vakna jag och bla bla bla, tog bussen till skolan och sedan vid 9:00 började FN-rollspelet.. Ceremonin höll på i drygt 2 timmar, skulle vart 3 egentligen, och sen drog vi till våra utskott och för er som inte vet vad det är så kan jag väl förklara de som att alla var uppdelade i grupper! Där skulle man skriva på resolutioner (papper med massa text på) och våran lärare är ju bäst så vi hade inte gjort några (-.-'' Typiskt..) så för våran del var det bara att skriva på andras papper som man tyckte stämde bra in på de landet man var, jag var Zimbabwe. Våran grupp var Hälsa & Sjukvård. Sen så skulle vi egentligen hålla på tills klockan blev 17:15, men alla var klara så vi drog klockan 13 istället, assoft!

Då drog jag med Lidbom till Borås och jag ville inte gå runt i min kostym (hatar de!! Känner mig FÖR vuxen.. Lidbom tyckte jag såg ut som en 23 åring som jobbade på Stena Line..!)  så jag köpte ett par grymt snygga shorts, lägger upp bild imorgon för orkar inte idag! Sen efter Borås så gick vi hem till henne och sola och hade oss, super!

Sen gick jag hem, pappa gjorde mat, jag och brorsan diskade och sen gick vi ut på promenad i typ en timma, hur skönt som helst! Alla kollade helt cepe på mig när jag gick i munktröja, shorts och foppatofflor hihih, men vadå? Jag ville gå så, jag frös inte., jag vill ha sommar och jag bestämmer hur jag går klädd så HA HA bilförarj***ar som glodde på mig som ugglor!! Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och chattade lite och nu har jag kollat klart på Andra Avenyn (kärlek!♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0