Fit for fight!

Jag hade rätt fel innan när jag sa att jag inte var på blogghumör, blev på de efter att jag hade duschat, hihih! :D Som några, inte alla, vet så är jag sur över hur mina ben eller nej, mina lår ser ut och så tog jag nyss fram en gammal SOLO-tidning (nr.8 Augusti 2009) och bläddrade runt i den och så hittade jag några bra uppslag & sidor och denna passar ju mig perfa, kolla!!



Så nu ska jag börja göra de övningarna och sen ska jag och Lidabomsan börja gymma (not gonna happend) så mina ben ska allt bli snygga och jag ska fanimej komma i ett par jeansshorts jag gjorde av ett par byxor, fick panik över hur mina ben blev i dom så tills sommarlovet ska jag allt fixa mina lår så de blir snygga och jag ska vara stolt över dom! Den ni! ;) Nu ska jag ner och äta (hahah!) och sen göra mig i ordning för kvällen!♥ Om ni undrar över att de blir cambilder hela tiden så beror på de på att kameran är på ladding inför kvällen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0