******* ** **** **


När jag letade upp bilderna till förra inlägget på mig och Lidbom så hittade jag även en bild på en annan person.. Den bilden fick mig att börja gråta, jag kunde se andra bilder på den personen men när den bilden kom så vet jag inte vad som hände, det var som om min tårkanal sprack för mina tårar bara började rinna.. De är inte den bilden som jag har lagt upp ovanför, det är en annan men på samma person.. Jag har haft många tankar detta lovet, tänkt på en hel del saker. Men en sak jag inte tänkt på på ett väldigt långt tag var just detta.. att du ** *** ********* ***** *** ****... Hade jag inte sett bilden och bilderna hade jag inte tänkt på de, hade jag struntat i att klicka på bilden hade det inte blivit såhär.. Men detta ska inte förstöra min sömn, jag tänker inte låta mig själv besegras av tankarna som inte gör någon nytta! Detta är ett inlägg jag vill skriva, dela med mig av men något jag inte tänker prata eller diskutera om med någon, inte ens personen i fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0