En riktig hårding!*

Sitter och försöker få loss godisarna ifrån varandra, men de har bestämt att sitta ihop så jag får antingen ge mig eller fightas.. Hum.. De är fegt att ge sig så jag kör den manliga stilen.. RAAAAAAH!!! Yes! Jag fick upp dom, ve är bäst, vem bäst? ;)

Håller även på att kolla igenom mina gamla mobilen som ni kan se på bild nr.2 men alla är ju helt pucko! LG:n som ni ser längst bort, inte touchen! Den hittar jag inte laddaren till *snyfft* och sen de andra sonysarna har damp. Den ena funkar att starta och så men knapparna är helt slut. De är tröga och fungerar inte längre och den andra ihopfällbara vill inte fungera och när jag sätter i ett annat batteri så står de "Sätt i simkortet!" men de är i så jag skiter i dom.. Tror jag får slänga alla i en såndära hum.. Mobillåda som finns i affärerna.. *SNYFFT!!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0