Alexandra goes wild and crazy*

Nu är ju klockan ändå en hel del men jag funderar ändå på att städa upp hela rummet samt byta lakan i sängen och senare ta mig en dusch, de låter väl ganska så underbart? Alltid skönt att vakna upp i nya lakan och vara nyduschad! Me Love!♥
Sen är du ju alltid skönt att vakna upp till ett städat rum, har inte gjort de på hela veckan och de känns väl sådär.. Vill ni se hur hemskt de ser ut just nu? Kan ta en bild så ni får se, lägger upp sist i inlägget! :)
Nu när jag ser min garderob känner jag ett behov att röjja i den med men ne.. Inte idag, de får bli en annan dag! Jag kan ju inte göra allt på en och samma dag eller ja.. Rättare sagt kväll så det projektet får jag ta en annan gång, och apropå projekt, nu kom jag på mina shorts som jag skulle göra, kanske borde börja nu, snart är ju värmen här och då vill man bara slänga på sig dom och dra ut, aja, kanske fixar ett par imorgon under dagen! Nu bör jag nog sluta babbla och köra igång istället! Slänger in bilder sen på hur rummet blev när de är klart och så får ni se vad jag har valt för nya påslakan! Nu är de randiga och så har jag en blommig kudde, hur ser de ut sen tro?? Det väntar att se! ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0